Five Star Experience | +381 60 65 65 543; +381 64 147 88 24

office@fse.rs

Blog

Ugostiteljsko osoblje

DA LI JE VAŠ RESTORAN DOBRO MESTO ZA RAD? VLASNICI, PREUZMITE ODGOVORNOST

Piše: dr Snježana Gagić, professor, trener i osnivač agencije za edukaciju ugostiteljskih radnika Five Star Experience Što bi rekli: „ Sto ljudi, sto ćudi!“ Činjenica je da je teško svima ugoditi, ali ako niste uspeli ugoditi nikom jer su stalni radnici nezadovoljni, novozaposleni se brzo zahvale na saradnji vreme je da pogledate istini u oči.…

više
Otvaranje restorana, Five Star Experience

OSTVARENI DEČAČKI SAN – IMATI SVOJ RESTORAN

Pri otvaranju modernog restorana u kojem mnogi ljudi iz sveta biznisa vide mogućnost da ostvare svoje dečačke snove treba znati da su stvari iznutra mnogo kompleksnije nego što to izgleda iz perspektive gosta. Mnogo je stručnog znanja neophodno da bi se izbegli neki problemi u radu, a i kada postoji nije izvesno da do njih…

više
kako zadrzati lojalne goste Five Star Experience

ZAŠTO SU POTREBNI STANDARDI U RESTORANU?

Piše: dr Snježana Gagić, konsultant i trener Five Star Experience Koliko puta ste objašnjavali Vašim saradnicima kako nešto treba da urade? Koliko puta ste od njih očekivali da znaju nešto, a usledilo je iznenađenje? Vi ste pretpostavljali, očekivali, nadali se… ali usledile su nove i ponovljene greške. Ne možete očekivati da Vam zaposleni čitaju misli,…

više
kako zadrzati lojalne goste Five Star Experience

KAKO ZADRŽATI LOJALNE GOSTE

Piše: dr Snježana Gagić, konsultant i trener Five Star Experience Svako od nas ima goste koji se rado vraćaju, tzv. dobro poznata lica: onaj gospodin u ćošku što stalno dolazi da pročita novine i pojede kolač uz kafu, porodica koja redovno svraća nedeljom posle utakmice, lokalni biznismen čiji se svi sastanci završe za Vašim stolom…

više
kako da anketirate vase goste Five Star Experience

KAKO DA ANKETIRATE VAŠE GOSTE?

Piše: dr Snježana Gagić, konsultant i trener Five Star Experience Anketiranje gostiju pomaže Vam da poboljšate rad i da povećate profit. Odgovori koje dobijete od Vaših gostiju treba da Vam pokažu kako ocenjuju kvalitet hrane koju nudite, usluge, ambijenta i ostalih relevatnih faktora. Dakle, nakon ankete znaćete u čemu ste dobri, a u kojim segmentima…

više
Five Star Experience KAKO MOTIVISATI ZAPOSLENE U RESTORANU

KAKO MOTIVISATI ZAPOSLENE U RESTORANU

Piše: dr Snježana Gagić, konsultant i trener Five Star Experience Vaši gosti stvaraju opšti utisak o restoranu na osnovu više kriterijuma, a glavni su, svakako, kvalitet hrane i usluge. Da bi Vaši zaposleni radili sa entuzijazmom i zadovoljstvom neophodno je da budu zadovoljni i motivisani. Meriot, veliko ime svetskog hotelijerstva je davno izjavio: “Vodite računa…

više
frizider-za-suvo-zrenje-mesa Five Star Experience

SUVO ZRENJE MESA – JESTE LI SPREMNI ZA INOVACIJE?

Piše: dr Snježana Gagić, konsultant i trener Five Star Experience Sve veći broj restorana koji prate inovacije, žele da pruže svojim gostima nešto kvalitetno i novo se opredeljuje za kupovnu frižidera za suvo zrenje mesa sa staklenim vratima. Vizuelna stimulacija gostiju izlaganjem hrane se pokazala kao odličan metod za unapređenje prodaje pa uvođenje ovog mesa…

više

ČEK LISTA – JOŠ JE NISTE SASTAVILI?!

Piše: dr Snježana Gagić, konsultant i trener Five Star Experience Kao sto se u domaćinstvu nemilo hvatamo za poliranje i brisanje radnih površina, tako i u restoranu pripremni radovi spadaju u neomiljeni deo zaduženja. Da bi gost ima pozitivno iskustvo u toku posete nije ga dovoljno samo ljubazno poslužiti i dobro nahraniti, neophodno je obratiti pažnju…

više

ZAŠTO JE VAŽAN TRENING OSOBLJA?

Piše: dr Snježana Gagić, konsultant i trener Five Star Experience Osnova restoranskog biznisa je, kao i svakog drugog, stvaranje profita. Postavlja se pitanje kako do njega doći u tržišnim uslovima u kojima gosti postaju sve kritičniji, a konkurencija sve brojnija. Odgovor je jednostavan – pravi ljudi na pravom mestu, ili još konkretnije dobro trenirani, edukovani ljudi.…

više

DA LI STE SPREMNI DA BUDETE KONOBAR (II DEO)

U prethodnom tekstu je bilo reči o poželjnim osobinama konobara. U ovom delu će se naglasiti značaj znanja i ličnih osobina koje treba da ima uslužno osoblje u restoranu, a to su: znanje u vezi sa principima i procesima vezanim za pružanje usluge-procena potreba gosta, pridržavanje standarda kvaliteta pri pružanju usluge i ocena zadovoljstva gosta; znanje…

više
1 2 3 4 5