Five Star Experience | +381 60 65 65 543; +381 64 147 88 24

office@fse.rs

Blog

vinske etikete

ČITANJE FRANCUSKIH VINSKIH ETIKETA

Piše: dr Snježana Gagić, profesor, konsultant i trener agencije za edukaciju ugostitelja „Five Star Experience“ Što je kvalitetnije vino to će etiketa biti sadržajnija. Da se ljubitelji vina ne bi osećali kao Alisa u zemlji čuda u ovom delu će neke stvari biti pojašnjene. Pre svega, zbunjujuće je to što se na francuskim etiketama ne…

više

ZAŠTO INTERVJUISATI ZAPOSLENE KOJI SU VAM DALI OTKAZ?

Piše: dr Snježana Gagić, profesor, konsultant i trener agencije za edukaciju ugostitelja „Five Star Experience“ Činjenica je da u restoraterstvu postoji velika fluktuacija radne snage. Retki su srećnici koji nemaju problem sa stalnim promenama u timu. Koliko se zaposleni zadržavaju kod Vas? Od ovog podatka važniji je samo jedan, a to je zašto odlaze. Neki…

više
prodaja

OBUKA KONOBARA ZA PRODAJU U RESTORANU

Piše: dr Snježana Gagić, profesor, konsultant i trener agencije za edukaciju ugostitelja „Five Star Experience“ Strah od prodaje je često jači od pokušaja da testiramo svoja uverenja o tome šta gost zaista neće, a šta bi mu prijalo. Prema mom dosadašnjem iskustvu, u ovom segment je obuka konobara najpotrebnija. Za one koji smatraju da je…

više

METODE ZA PRIVLAČENJE NOVIH GOSTIJU

Piše: dr Snježana Gagić, konsultant i trener, Five Stars Experience Serviranje dobrog jela nije samo po sebi dovoljno da nam restoran bude pun za vreme ručka i večere. Naročito za vreme ručka kada su ljudi na poslu. Zbog toga treba raditi na promociji restorana i osmišljavanju aktivnosti koje će podstaći potencijalne goste da odaberu baš…

više

IMATE LI OBROK SALATE?

Piše: dr Snježana Gagić, konsultant i trener, Five Stars Experience Salata je nekad bila prateći deo jelovnika, ali danas su, prema svim istraživanjima, najčešći izbor milenijalaca pored piletine i burgera. Da li je ovom doprinela povećana svest o unosu svežih prirodnih namirnica kod gostiju ili je samo trend koji će biti zamenjen nekim drugim videćemo.…

više

KAKO POVEĆATI PROFIT PRAVILNIM OPISOM JELA

Piše: dr Snježana Gagić, konsultant i trener, Five Stars Experience Januar je mesec u kojem se najviše teži promenama, pa ćemo, shodno tome, pisati o promenama u vašem poslovanju koje mogu imati pozitivan učinak na ukupne rezultate poslovanja. Sve više ugostitelja je osvestilo značaj opisa jela u jelovniku, pa se na regionalnim jelovnicima mogu naći…

više

BRENDIRANJE RESTORANA

Piše: dr Snježana Gagić, konsultant i trener, Five Stars Experience Brend je prizma kroz koju nas posmatraju naši gosti. To nije logo, to nisu samo složene boje i slogan. Brend je iskustvo i osećaj pripadnosti. Biti lojalan gost nije isto što i redovan. Ovaj drugi će otići za prvom boljom ili drugačijom prilikom, dok oni…

više
1 2 3 4 5 7