Five Star Experience | +381 60 65 65 543; +381 64 147 88 24

office@fse.rs

Blog

BAZA PODATAKA GOSTIJU

U ugostiteljskoj delatnosti razvoj baze podataka o ključnim gostima izuzetno je važan proces i sve više postaje dominantno konkurentsko oruđe za uspešnije poslovanje. Najpopularniji načini za direktnu komunikaciju sa gostima je slanje SMS poruka i poruka putem elektronske pošte. Da bi ovaj proces imao dobar efekat na poslovanje potreban je dobar kompjuterski program i dobra…

više

KAKO SRDAČNO DOČEKATI GOSTA?

U svim ugostiteljskim objektima koji drže do svog ugleda postoji lice koje je zaduženo za doček i prihvat gostiju. Ko će to biti zavisi od organizacije zaposlenih. Jedno je sigurno, gost uvek dolazi sa očekivanjem da će biti ljubazno primljen i srdačno dočekan. Ugostiteljsko osoblje treba da bude dobro obučeno u pružanju dobrodošlice gostima. Kaže…

više

LOKALNO GAJENE NAMIRNICE – TREND KOJI OPSTAJE

Gosti i dalje pokazuju veliki interes za poreklo hrane. Lokalno gajene namirnice su poželjne na ugostiteljskoj trpezi iz više razloga: svežije su, bolji im je ukus i nutritivni sastav, a potrošnjom ovih namirnica se podržava i lokalna ekonomija. Ponuda jela od lokalno gajenih namirnica ima dobar marketinški efekat jer se gosti nikad ne žale na…

više

KO JE VLASNIK VAŠIH RECEPATA?

U ugostiteljstvu je prisutna velika fluktuacija radne snage. Odlaze konobari, pomoćni radnici, administratori, menadžeri i dr. Sve se to negativno odražava na tok poslovanja i na konstantnost u isporuci kvalitetne usluge. Postavlja se pitanje šta kada ode šef kuhinje? Sa njim često odlaze i male tajne velikih majstora. Ukoliko ne postoji animozitet između šefa kuhinje…

više
Hotel And Restaurant Consulting

NAPRAVITE SWOT ANALIZU SVOG RESTORANA

SWOT analiza (autor Albert S. Humphrey) predstavlja analitičku metodu kojom se definišu kritični faktori koji imaju najveći uticaj na poslovanje restorana. Ona se obavlja kroz matricu koju čine 4 elementa – polja: S – Strengths (snage), W – Weaknesses (slabosti), O –Opportunities (šanse i mogućnosti), T – Threats (opasnosti i pretnje). Snage predstavljaju pozitivne, a…

više
konobari obuka

KAKO UNAPREDITI PRODAJU U RESTORANU

Koliko puta ste nakon loše porudžbine poželeli da ste se konsultovali sa konobarom pre odluke? Koliko puta ste otišli u restoran, a da niste osmislili šta želite da jedete? Da li ste znali da čak 70% gostiju ne znaju šta da poruče kada dođu u restoran? Ovo je šansa za konobara da pomogne gostu, stvori…

više
1 4 5 6