Zapošljavanje kvalifikovanog uslužnog osoblja je postao izazov sa kojim se suočavaju ugostitelji u celom regionu.
U nastavku teksta će biti reči o poželjnim osobinama osoba koje se opredele da rade na poziciji konobara.
- Uslužna orijentacija – aktivno pronalaženje načina da se pomogne ljudima.
- Aktivno slušanje – davanje pažnje drugom dok priča, shvatanje izrečenog, adekvatno postavljanje pitanja i suzdržavanje od prekidanja sagovornika.
- Sposobnost izražavanja – efektivno i jasno prenošenje informacija.
- Socijalna perceptivnost – svesnost tuđih reakcija i njihovo razumevanje.
- Koordinacija – prilagođavanje radnih aktivnosti tuđim aktivnostima.
- Posmatranje – posmatranje sebe, drugih u timu i preduzeća u cilju ličnog poboljšanja i poboljšanja radnih rezultata.
- Prosuđivanje i donošenje odluka – ocena koristi i gubitka od aktivnosti u cilju odabira ispravne.
- Moć ubeđivanja – ubeđivanje drugih da promene mišljenje.
- Kritičko mišljenje – korišćenje logike da bi se utvrdile slabe i jake tačke potencijalnih rešenja, doneli zaključci ili da bi imali adekvatan pristup problemu.
- Spremnost na učenje – odabir i korišćenje trening metoda i odgovarajućih procedura rada u cilju sticanja novih znanja i savladavanja novih tehnika rada.
- Upravljanje vremenom – upravljanje sopstvenim vremenom i vremenom ostalih članova tima.
Ukoliko smatrate da Vaš tim nije na visini zadatka i da treba da unaprede svoje stručne veštine i znanja, prodajne sposobnosti i socijalne kompetencije pozovite nas da Vam pomognemo. Five Star Experience vrši usluge izrada radnih uslužnih procedura i obuku konobara.