Five Star Experience | +381 60 65 65 543; +381 64 147 88 24

office@fse.rs

RESTORAN U DOBA KORONA VIRUSA – A ŠTA SADA?

korona u restoranu

RESTORAN U DOBA KORONA VIRUSA – A ŠTA SADA?

Piše: dr Snježana Gagić, profesor, konsultant i trener agencije za edukaciju ugostitelja „Five Star Experience“

Sećam se da smo na fakultetu učili koliko je turizam osetljiva delatnost što je ovih dana u celom svetu vrlo očigledno zbog pojave korona virusa. Turizam i ugostiteljstvo su najugroženiji sektori kako zbog nove mere Vlade da se objekti zatvore zbog širenja virusa, tako i zbog onog što će uslediti posle. Turističke potrebe spadaju u sekundarne, pa će svi oni koje je ova kriza pogodila manje trošiti na zabavu i ugođaje.

Mnogi restorani su se zatvorili, a oni koji su prešli na dostavu se bore za svaki obrok. Kako poboljšati poslovanje u ovakvim uslovima?

1. Pojednostavite ljudima način porudžbine i učinite im ponudu dostupnom. Fotografije su veoma važne jer mogu povećati želju kod potencijalnih kupaca ukoliko im se neko jelo vizuelno dopada.
2. Platite Facebook oglašavanje i dodajte dugme CTA – Poručite odmah. Vodite računa da targetirate pravu publiku da ne rasipate novac.
3. Napravite GIVAWAY – besplatan ručak jednom nedeljno za sve one koji taguju troje svojih prijatelja koji „nisu dobre domaćice“ i kojima bi vaša usluga bila od koristi u ovim uslovima.
4. Podelite videozapise o bezbedonosnim merama koje ste preuzeli u svojoj kuhinji. Ljudi su uplašeni i nekima će ovo značiti.
5. Zamolite Vaše zaposlene da se angažuju na socijalnim mrežama i da Vam pomognu da što više ljudi vidi vašu ponudu.
6. Nemojte plaćati dostavu, zadržite neke svoje radnike da to rade.
7. Ponudite mogućnost 10+1 gratis ručak ili neku sličnu akciju, pošaljite stalnim kupcima kolač i sl.
8. Pitajte Vaše goste šta bi oni želeli da jedu. Na koji način možete da izađete u susret Vašim stalnim gostima, a kako da steknete nove i u ovim nemilim uslovima.

Šta je sa onima koji su zaključali svoja vrata i čekaju da ovo prođe. Ukoliko ste zadržali zaposlene onda možete da organizujete obuku i proveru znanja vaših zaposlenih na nedeljnom nivou. Predlog da se korisno utroši slobodno vreme, a da startujete sa vrhunskim servisom, jer je dobar tretman nešto što je uvek vraćalo goste. Napravite standardizaciju procesa, osmislite koje promene želite da uvedete nakon ove situacije.

Sada već radite na njihovoj realizaciji.

Ukoliko imate predlog kako pomoći ugostiteljima podelite ga ispod linka.

Svi ugostitelji koji su otvoreni neka stave link ispod teksta da vide njihovi sugrađani.

Čuvajte mi se i da ovo prebrodimo uz minimalne posledice!

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *